Vellea Home |

1Cum pot contacta un reprezentant al companiei?

    Se poate lua legatura cu un reprezentat al companiei in unul dintre cele mai convenabile moduri dintre urmatoarele:
| Sunand la (+373)22 02 22 91 de luni pana vineri intre orele 9:00 - 18:00.
| Trimitand un email la [email protected];
| Scriind pe retelele noastre de socializare:
    Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61558924585511;
    Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.md/;

Se poate lua legatura cu un reprezentat al companiei in unul dintre cele mai convenabile moduri dintre urmatoarele:
| Sunand la (+373)22 02 22 91 de luni pana vineri intre orele 09:00 - 18:00.
| Trimitand un email la [email protected];
| Scriind pe retelele noastre de socializare:
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61558924585511;
Instagram: https://https://www.instagram.com/velleahome.md/;

2Aveti magazine fizice in Republica Moldova?

| Suntem magazin online care ofera o mare varietate de mobilier si accesorii pentru acasa si birou. Daca este intampinata nevoia de asistenta, se poate lua legatura cu un reprezentant al companiei - https://velleahome.md/page/servicii-clienti

| Suntem magazin online care ofera o mare varietate de mobilier si accesorii pentru acasa si birou. Daca este intampinata nevoia de asistenta, se poate lua legatura cu un reprezentant al companiei - https://velleahome.md/page/servicii-clienti

3Se poate ridica o comanda direct din magazin sau depozit?

| Important pentru noi sa oferim confort maxim clientilor nostri. De aceea livram fiecare comanda pana la adresa clientului. Acest serviciu este complet gratuit pentru orice co-
   manda de peste 2000 MDL si este valabil pentru localitatile mentionate pe site-ul nostru. Avem peste 4000 de produse pe care le livram in termen de pana la 15 zile lucratoare. Cu doua
   zile inainte de ziua livrarii, clientii sunt sunati telefonic pentru a confirma data de livrare. Apoi se va trimite un SMS cu un interval aproximativ in care sa se astepte comanda.

| Important pentru noi sa oferim confort maxim clientilor nostri. De aceea livram fiecare comanda pana la adresa clientului. Acest serviciu este complet gratuit pentru orice comanda de peste 2000 MDL si este valabil pentru judetele mentionate pe site-ul nostru. Avem peste 4000 de produse pe care le livram in termen de pana la 15 zile lucratoare. Cu doua zile inainte de ziua livrarii, clientii sunt sunati telefonic pentru a confirma data de livrare. Apoi se va trimite un SMS cu un interval aproximativ in care sa se astepte comanda.

4Unde si cum pot plasa o comanda?

   O comanda se poate plasa in mai multe moduri. Se poate alege cel mai convenabil mod dintre urmatoarele:
| poate plasa o comanda, usor si rapid online, pe site-ul nostru https://velleahome.md/;
| Telefonic cu operatorii nostri de la Call center de luni pana vineri intre orele 10:00 - 18:00 si se poate plasa comanda telefonic pentru mobila si accesorii
| Se poate plasa o comanda la un moment convenabil si prin e-mail [email protected]
| Iar pentru a face legatura cu noi mai usoara, preluam comenzi si prin intermediul retelelor de socializare:
   Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61558924585511;
   Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.md/

O comanda se poate plasa in mai multe moduri. Se poate alege cel mai convenabil mod dintre urmatoarele:
| poate plasa o comanda, usor si rapid online, pe site-ul nostru https://velleahome.md/;
| Telefonic cu operatorii nostri de la Call center de luni pana vineri intre orele 10:00 - 18:00 si se poate plasa comanda telefonic pentru mobila si accesorii
| Se poate plasa o comanda la un moment convenabil si prin e-mail [email protected]
| Iar pentru a face legatura cu noi mai usoara, preluam comenzi si prin intermediul retelelor de socializare:
Facebook: href="https://www.facebook.com/profile.php?id=61558924585511;
Instagram: https://www.instagram.com/velleahome.md/

5Cand va fi livrata comanda mea?

| Se poate verifica cand va fi livrata comanda in emailul primit dupa plasarea comenzii cu succes. Avem peste 4000 de articole pe care le livram in termen de 15 zile lucratoare. Cu o zi sau doua inainte de data
   livrarii, clientii sunt sunati pentru a confirma data livrarii. Apoi se va trimite un mesaj cu un interval aproximativ in care sa se astepte comanda. In ziua livrarii, soferul nostru suna cu aproximativ 15 minute
   mai devreme pentru a se oferi timp de pregatire.

| Se poate verifica cand va fi livrata comanda in emailul primit dupa plasarea comenzii cu succes. Avem peste 4000 de articole pe care le livram in termen de 15 zile lucratoare. Cu o zi sau doua inainte de data livrarii, clientii sunt sunati pentru a confirma data livrarii. Apoi se va trimite un mesaj cu un interval aproximativ in care sa se astepte comanda. In ziua livrarii, soferul nostru suna cu aproximativ 15 minute mai devreme pentru a se oferi timp de pregatire.

6Cum si cand pot plati comanda?

   Comanda se poate plati in cel mai convenabil mod pentru client. Inca in etapa de plasare a comenzii se poate alege una dintre urmatoarele optiuni:
| La livrare - in numerar sau cu card - card de credit (Visa si Mastercard) sau card de debit (Visa si Mastercard), cu precizarea, in prealabil, ca se doreste plata printr-un terminal POS;
| prin transfer bancar (cu Factura proforma).

Comanda se poate plati in cel mai convenabil mod pentru client. Inca in etapa de plasare a comenzii se poate alege una dintre urmatoarele optiuni:
| La livrare - in numerar sau cu card - card de credit (Visa si Mastercard) sau card de debit (Visa si Mastercard), cu precizarea, in prealabil, ca se doreste plata printr-un terminal POS;
| prin transfer bancar (cu Factura proforma).

7Cand si cum pot primi o factura pentru comanda ?

| Inca de la plasarea comenzii, se pot solicita si introduce datele pentru facturare, iar documentul necesar se va primi la livrarea comenzii dupa efectoarea platii.

| Inca de la plasarea comenzii, se pot solicita si introduce datele pentru facturare, iar documentul necesar se va primi la livrarea comenzii dupa efectoarea platii.

8Cum pot returna un produs?

| Se poate solicita returnarea produsului in termen de 30 de zile de la primirea comenzii trimitandu-ne un e-mail la [email protected] cu urmatoarele informatii:
   • Numarul comenzii;
   • Poza produsului;
   • Descrierea motivului returului;
   • Cont bancar si titular pentru rambursarea sumei.
| Dupa primirea confirmarii din partea noastra, organizam returul impreuna cu clientul si rambursam suma in termen de 5 zile lucratoare.

| Se poate solicita returnarea produsului in termen de 30 de zile de la primirea comenzii trimitandu-ne un e-mail la [email protected] cu urmatoarele informatii:
• Numarul comenzii;
• Poza produsului;
• Descrierea motivului returului;
• Cont bancar si titular pentru rambursarea sumei.
| Dupa primirea confirmarii din partea noastra, organizam returul impreuna cu clientul si rambursam suma in termen de 5 zile lucratoare.

9Cum pot face o reclamatie?

   Se poate face o reclamatie pentru un produs lipsa sau neconfirm, pentru un produs deteriorat sau pentru lipsa oricarei parti a produsului.
| Se trimite un e-mail la [email protected] cu urmatoarea descriere: numarul comenzii, numele clientului, o poza a produsului si o scurta descriere a motivului reclamatiei.

Se poate face o reclamatie pentru un produs lipsa sau neconfirm, pentru un produs deteriorat sau pentru lipsa oricarei parti a produsului.
| Se trimite un e-mail la [email protected] cu urmatoarea descriere: numarul comenzii, numele clientului, o poza a produsului si o scurta descriere a motivului reclamatiei.

Follow us