CONDITII GENERALE DE UTILIZARE
a site-lui velleahome.md
Cititi cu atentie si luati cunostinta cu informatia de pe acest web-site, care contine Conditii Generale de Utilizare a site-lui www.velleahome.md (in continuare “Conditii”).
Compania “Vellea Home” S.R.L. (IDNO1023600021683) este societate cu raspundere limitata (in continuare “Compania”) inregistrata in Republica Moldova, avand sediul social in MD-2012, str. Mitropolit Gavriil Banulescu-Bodoni, 24 mun. Chisinau. Compania Vellea Home SRL este proprietarul site-lui si domenului www.velleahome.md (in continuare “Site”).
ATENTIE! Aceste Conditii sunt obligatorii pentru toti utilizatorii, care se inregistreaza pe site-ul www.velleahome.md. Apasand pe fiecare produs, link sau buton de pe paginile Site-ului (cu exceptia link-ului cu prezentele Conditii), utilizatorul este de acord in intregime si se obliga sa respecte urmatoarele Conditii. Daca nu acceptati aceste Conditii, va rugam sa nu utilizati acest Site-ul!
Aceste Conditii de Utilizare reglementeaza relatiile intre compania Vellea Home SRL si vizitatorii paginilor electronice a Site-lui pe Internet. Prezentele Conditii reglementeaza relatiile Companiei cu utilizatorii cind acestia folosesc serviciile informationale si/sau comerciale (in continuare “Servicii”).
CONTINUT:
1. Conditii de utilizare a Site-ului
2. Inregistrarea pe site a utulizatorului
3. Protectia datelor personale. Politica de confidentialitate
4. Drepturi de autor si limitele in legatura cu acestea
5. Marfa standard:
5.1. Produse/servicii prezentate pe Site
5.2. Procurarea Produselor/Serviciilor de pe Site
5.3. Livrarea marfii
5.4. Achitarea marfii/servicii
5.5. Refuzul marfii achizitionate
6. Marfa non-standard
7. Garantie
8. Cookies si remarketing
9. Recenzii si evaluari
10. Dizpozitii finale
1. Conditii de utilizare a Site-ului
Utilizatorul a luat cunostinta cu Conditiile si declara acordul cu faptul ca unele produse de pe Site pot sa nu fie disponibile in stoc in reteaua de magazine ale Companiei. Utilizatorul va fi informat despre lipsa produsului si/sau accesoriilor la plasarea comenzii acestor produse prin sistemul on-line de cumparare.
Utilizatorul este informat si isi declara acordul ca comanda sa poate suferi modificari, pe care Compania se obliga sa informeze utilizatorul prin email si/sau la numarul de telefon oferite de acesta, si/sau prin alta modalitate de informare corespunzatoare, pana la primirea confirmarii livrarii finale a comenzii la adresa utilizatorului.
Pentru a folosi Site-ul, utilizatorul trebuie sa aiba acces direct la Internet (World Wide Web) prin intermediul dispozitivelor tehnice corespunzatoare. Compania ofera informatii pe Site si nu poarta raspundere pentru orice fel de probleme tehnice, care impiedica utilizarea Site-ului ca urmare a exploatarii echipamentului tehnic de catre Utilizator.
2. Inregistrarea pe site
In vederea utilizarii Site-ului este necesar ca utilizatorul sa se inregistreze pe Site. Utilizatorul este de acord si declara ca va oferi informatie autentica, exacta, actuala si completa la completarea formularului de inregistrare (in continuare “Date Personale”).
In cazul in care Utilizatorul ofera informatie falsa, gresita, veche sau incompleta, Compania are dreptul sa inchida accesul in cabinetul personal pe Site si/sau sa stearga informatia despre adresa acestuia si sa-i refuze pe viitor accesul partial sau total la servicii, iar Compania nu poarta raspundere pentru comanda efectuata gresit si/sau incorect, facuta pe baza informatiei primite de la utilizator. Pentru efectuarea comenzii este obligatoriu ca utilizatorul sa ofere un numar valid de telefon mobil la care sa fie contactat. In caz contrar, comanda nu va fi preluata.
Dupa intregistrarea pe site utilizatorul poarta raspundere pentru pastrarea informatie sale despre inregistrare pentru intrarea in cabinetul personal si/sau pentru plasarea comenzii. Informatia despre inregistrarea pe Site (contul de utilizator, login, parola, etc.) nu poate fi transmisa catre personae terte de catre utilizator.
3. Protectia datelor cu caracter personal. Politica de confidentialitate
Conform legii pentru protectia datelor cu caracter personal, utilizatorul are dreptul sa ofere datele personale si aiba acces la datele sale personale, care au fost oferite Companiei la inregistrarea pe Site si/sau in timpul utilizarii Site-ului. Utilizatorul are dreptul sa faca modificarii in contul sau referitor la datele sale personale si contacte. In cazul in care utilizatorul a facut comanda, dar nu a corectat la timp informatia cu datele personale sau informatia de contact, si ca urmare Compania a efectuat gresit comanda plasata de utilizator, Compania nu poarta nici o raspundere pentru comanda efectuata gresit si toate daunele sunt compensate de catre utilizator.
Utilizatorul este de acord ca utilizatorul trebuie sa completeze formularul de inregistrare pe Site, unde isi exprima in mod еxpres acordul ca datele cu caracter personal oferite vor fi prelucrate si folosite de Companie pentru livrarea marfurilor si/sau serviciilor.
Toate datele cu caracter personal, oferite benevol de catre Utilizator, contacte si alte date necesare pentru identificarea lui in timpul utilizarii Site-lui, sunt pastrate, prelucrate si folosite de Companie in scopul indeplinirii obligatiilor sale contractuale fata de comparator, pentru pastrarea functionalitatii serviciilor oferite, pentru publicitatea produselor/serviciilor oferite de Companie si in alte scopuri similare.
Compania instiinteaza utilizatorul si declara ca datele cu caracter personal oferite de utilizator, nu vor fi transmise persoanelor terte in scopuri promotionale sau pentru publicitate.
Compania intreprinde toate masurile necesare pentru protejarea datelor personale a utilizatorilor si garanteaza confidentialitate.
Compania poate folosi adresele IP si alte date ale utilizatorilor pentru stabilirea identitatii acestora in cazul cind acest lucru este necesar pentru respectarea legii, procedurilor legale si/sau pentru a asigura respectarea prezentelor Conditii.
Mai multe informatii despre protectia datelor personale de catre Companie poate fi gasita pe Site in rubrica Informatii Suplimentare.
4. Drepturile de autor si limitele in legatura cu acestea
Compania ofera Utilizatorilor dreptul de a folosi toate serviciile care sunt indicate pe Site doar in scopuri personale necomerciale si cu conditia sa nu incalce drepturile de autor ale Companiei sau ale persoanelor terte avand legatura in mod direct sau indirect cu materialele afisate pe Site. Este categoric interzis ca materialele publicate pe acest Site sa fie copiate, distribuite public sau transmise in orice scop de catre alte persoane. Folosirea materialelor publicate pe acest Site pe alte site-uri este interzisa, iar cei incalca vor fi sanctionati conform dispozitiilor legislatiei privind protectia dreptului de autor si a drepturilor conexe.
Compania isi rezerva dreptul de a transmite drepturile la publicitate pentru materialele si alte informatii publicate pe Site, persoanelor terte, pe baza contractului scris semnat dinainte, care sa reglementeze raporturile juridice dintre Compania si persoana care publica informatia.
La cumpararea marfii care reprezinta obiectul drepturilor de autor si/sau de patent, Compania nu acorda nici un fel de drepturi suplimentare pentru folosire si distribuire, cu exceptia celor mentionate expres si/sau licente ale producatorului/distribuitorului marfii.
Toate produsele si serviciile oferite de Companiei sunt protejate conform legislatiei privind dreptul de autor si a drepturilor conexe, si sunt oferite utilizatorilor in forma, ambalajul si dispozitivul originale fara nici un fel de interventie din partea Companiei si conform licentelor si drepturilor pentru distribuire, oferite de producatorii si/sau distribuitorii lor pentru Republica Moldova.
Linkurile de pe Site la alte site-uri care apartin persoanelor terte, sunt publicate exclusiv si doar pentru informarea utilizatorilor. Folosind asemenea linkuri, utilizatorii nu utilizeaza un serviciu oferit de Companie si drept urmare in privinta folosirii linkului in afara Site-ului Companiei nu se aplica prezentele Conditii Generale.
Companie nu verifica site-urile mentionate mai sus, care nu sunt proprietatea Companiei si nu poarta raspundere in nici un fel pentru informatiiile si/sau continutul acestora. Compania isi informeaza utilizatorii, ca nu impune in nici un fel si nu recomanda folosirea acestor site-uri de catre utilizatori, si nici informatia publicata pe ele. Vizitarea site-urilor mentionate si toate riscurile legate de folosirea acestora, sunt in intregime in responsabilitatea utilizatorului, si Compania nu poarta raspundere pentru pagubele suferite astfel de catre utilizatori.
5. Marfuri standard
5.1. Prezentarea marfurilor si a serviciilor pe Site
Informatia despre produsele de pe Site este impartita pe tipuri de categorii si subcategorii. Pe pagina (link) la fiecare produs afisat pe Site este oferita informatia despre pret, caracteristicile de baza ale marfii si informatii suplimentare pentru ca utilizatorul sa poata face alegerea potrivita la procurarea produsului. Utilizatorul este de acord ca in descrierea produsului pot fi unele inexactitati sau necorespunderi, care nu se refera la caracteristicile de baza ale lui.
Compania isi rezerva dreptul sa publice nume, modele si alte informatii despre marfuri in limba engleza, in cazul in care:
a) exista riscul pierderii informatiei respective despre caracteristicile marfii in rezultatul traducerii;
b) nu exista o singura terminologie general acceptata in limba romana;
c) marfa in sine contine descriere in limba engleza.
Toate preturile afisate pe Site sunt in MDL si au TVA-ul inclus. In cazul in care marfa are mai multe modificari, pe pagina sunt afisate preturile pentru fiecare din ele.
Compania poate ofera produse/servicii cu pret redus. Vinzarile la pret redus pot include reduceri sezoniere, vinzari promotionale si alte reduceri. Promotiile si reducerile pot fi aplicate pe parcursul lunii calendaristice respective, daca nu este indicat altfel. Pretul produsului la promotie se schimba saptaminal, marindu-se cu 1 (unu) procent pentru fiecare saptamina urmatoare. Diferenta de procent/pret este indicata in descrierea produsului concret aflat la promotie in perioda respective.
Compania are dreptul sa faca oferte speciale sau reduceri pentru diferiti termeni si/sau moduri de primire.
Compania are dreptul sa faca schimbari oricand si neanuntat la produse/servicii, la preturi si la alte caracteristici ale marfurilor publicate, si se considera ca utilizatorul este informat despre schimbarile afisate din data publicarii acestora.
Este posibil ca informatia despre o parte din produsele publicate sa nu fie actualizata, insa cumparatorii vor fi informati despre aceasta la plasarea comenzii pe Site la indeplinirea formularului de cumparare online, inainte de acceptarea comenzii de catre Companie si livrarea produselor.
5.2. Procurarea Produselor/Serviciilor de pe Site
Utilizat
orul are dreptul sa comande oricare dintre produsele si serviciile afisate pe Site-ul Companiei. La efectuarea comenzii, utilizatorul are dreptul sa aleaga marfa si cantitatea acesteia, modalitatea si termenul de livrare conform optiunilor oferite pe Site.
Utilizatorul are dreptul sa faca modificari in produsele si serviciile alese in orice moment inainte de confirmarea finala a comenzii, completand formularul pentru cumparaturi online.
Efectuand comanda pe Site utilizatorul intra in relatii contractuale cu Compania referitor strict la comanda respectiva care este reglementata de prezentele Conditii. Comanda se considera finalizata dupa primirea confirmarii comenzii, urmand instructiunile de pe Site.
Compania are dreptul sa modifice unilateral preturile afisate pe Site, in orice moment si fara obligatia de a prenotifica utilizatorul. Utilizatorul este obligat sa plateasca pretul care este afisat pe Site in momentul completarii comenzii, indiferent daca acesta este mai mare sau mai mic fata de cel actualizat. In cazul in care sunt comise greseli tehnice in informatia publicata pe Site, in urma careia comanda nu mai poate fi indeplinita, Compania are dreptul de a refuza indeplinirea comenzii si fara achitarea vreo unei compensatii, decat returnarea sumelor platite si/sau depozitate de utilizator pentru comanda anulata.
Compania nu ofera spre vinzare pe Site marfa/produs cu pret zero si in cazul in care pe Site apare astfel de marfa/produs Compania declara ca aceasta oferta nu este valida si este nula.
Compania afiseza pe Site informatia despre produse/servicii si preturi doar pentru informarea utilizatorului si nici o informatie de pe Site un este oferta publica de vinzare a produselor/serviciilor in conformitate cu legislatia in vigoare a Republicii Moldova. Caracteristicile, specificatia, dotarea produselor/serviciilor pot fi modificate in orice moment pina la plasarea comenzii. Informatia despre disponibilitate si pretul produsului/serviciului este oferita de catre reprezentantul Companiei si este concretizat cu clientul in momentul efectuarii comenzii la telefon sau prin posta electronica (email).
5.3. Livrarea marfii
Livrarea se face pe baza datelor de contact (nume, prenume, IDNP, adresa curenta, numar de telefon fix si/sau mobil) specificate de utilizator in formularul de comanda. Livrarea se face si se elibereaza personal cumparatorului sau persoanei desemnate de catre cumparator despre care a fost informata Compania cu conditia identificarii persoanei prin prezentarea actului de identitate in orice caz.
Termenul de livrare pentru marfurile comandate este afisat sub fiecare articol, si poate fi prelungit in functie de sarbatorile legale si/sau zilele libere cu numarul zilelor nelucratoare. In cazul in care exista probabilitatea unei intarzieri fata de termenul afisat pentru livrare, cumparatorul va fi informat in prealabil de Companie. In cazul in care livrarea intarzie din cauza Companiei, este prevazuta o despagubire in valoare de 0,1% din valoarea comenzii fara TVA pentru fiecare zi de intarziere fata de termenul final comunicat. In cazul in care primirea produselor comandate intarzie din cauza cumparatorului, acesta datoreaza despagubire in favoarea Companiei in valoare de 0,1% din valoarea comenzii fara TVA pentru fiecare zi de intarziere dupa expirarea celor 3 (trei) zile de la primirea instiintarii precum comanda nu a fost livrata si se afla la depozit. In ambele cazuri despagubirea se plateste la cerere.
Comanda se anuleaza de Companie daca au fost facute 3 (trei) incercari de a conveni cu cumparatorul data livrarii comenzii si din vina cumparatorului data livrarii comenzii nu a fost stabilita. Incercarea de a stabili cu cumparatorul data livrarii comenzii inseamna ca telefonind la numarul de telefon indicat de cumparator nu a fost posibil de primit raspuns, cumparatorul nu raspunde la apeluri, nu sunt alte posibilitati de a contacta cumparatorul, reprezentantul Companiei nu poate stabili data livrarii cu clientul si altele cazuri similare. Comanda se anuleaza daca au loc 3 (trei) cazuri de modificare de catre cumparator a termenilor de livrare comenzii concrete dupa ce Compania a informat despre faptul ca comanda este gata de livrare sau daca termenul total de aminare a livrarii este mai mare 30 zile calendaristice.
Cerere de modificare a termenilor de livrare a produselor se face telefonic la numarul 022-022-291 sau prin mesaj scris la e-mail inainte de data livrarii comenzii cu 24 de ore.
In cazul nerespectarii termenului indicat mai sus, sunt aplicate regulile generale de anulare a comenzilor.
Cumparatorul este obligat sa achite suma de MDL200 lei pentru cheltuieli de transport in cazul in care livrare a fost imposibila din cauza cumparatorului. Suma indicata se achita de cumparator la urmatoarea livrare a comenzii stabilita cu cumparatorul. Comanda se anuleaza in cazul in care s-au efectuat 2 incercari de livrare la adresa clientului, iar acesta din vina proprie nu a primit produsele.
*Neindiplinirea comenzii din vina cumparatorului se considera lipsa cumparatorului/clientului la adresa sau daca clientul nu a convenit in prealabil termenii de livrare (data livrarii comenzii), cu exceptia cazurilor motivate objectiv sau de forta majora (inundatii, incendiu, cutremur, decesul clientului sau cumparatorului).
Livrarea produselor comandate se efectueaza de catre Companie cu mijloace de transport proprii si este gratuita pentru comenzi in valoare de la MDL2000 lei in urmatoarele localitati: Chisinau, Codru, Cricova, Durlesti, Singera, Vadul lui Voda, Vatra, Bacioi, Bubuieci, Budesti, Ciorescu, Cruzesti, Gratiesti, Stauceni, Tohatin, Truseni. Pentru comenzi mai mici de MDL2000 lei, taxa de livrare este de MDL 200 Lei.
Compania ofera servicii de descarcare, urcare la etaj si asamblarea contracost. Cumparatorul se obliga sa discarce marfa comandata din mijlocul de transport in cazul in care acesta nu a solicitat si nu a achitat serviciile de descarcare si urcare la etaj. Conditiile de transportare, discarcare si urcare la etaj sunt indicate pe Site in rubrica “Servicii”. Livrarea se face in cel mai apropiat punct in care vehiculul poate opri de scara sau usa casei. Cel mai apropiat punct se considera cel mai apropiat loc unde poate fi parcat mijlocul de transport in conformitate cu regulile (RCR).
Compania poate cere (prin telefon, fax sau e-mail) o confirmare suplimentara despre comanda si conditiile de livrarea comenzii. In cazul in care cumparatorul refuza sa ofere informatia ceruta de catre Companie aceasta va conduce in mod automat la anularea comenzii, cu sau fara instiintarea in prealabil a cumparatorului.
Compania isi pastreaza dreptul de a refuza livrarea sau schimba locul de livrare a produselor comandate, in urmatoarele cazuri:
- Imposibilitatea din motive obiective de a se efectua livrarea in locuri cu infrastructura drumurilor slab dezvoltata sau neadecvata pentru transport.
- Drumuri neasfaltate, drumuri inguste care pun in pericol mijlocul de transport cu care se transporta marfa sau sanatatea soferului si a personalului insotitor.
- cartiere sau sectoare ale orasului nedezvolate/nefavorabile sau regiuni cu rata crescuta de criminalitate, acte de violenta si vandalism.
In cazul in care este shimbat locul de livrare, Compania se obliga sa anunte Cumparatorul in prealabil despre factori care impiedica livrarea in locul dorit si sa stabileasca un alt loc de livrare convenabil pentru ambele parti.
Compania nu raspunde pentru intarziere in cazul in care aceasta este din vina curierului care face livrarea (daca livrarea se va face prin curier) si/sau in cazul situatilor de forta majora (“Force Majeure”) sau in cazul circumstantelor care nu depind de Compania.
Circumstantele sau situatilor de forta majora (“Force Majeure”) inseamna situatii ca evinemente externe care au avut loc dupa semnarea contractului sau efectuarea comenzii, care nu au putut fi prevazute si evitate, de exemplu, incendiu, accidente de productie, actiuni militare, calamitati naturale inclusive furtuni, inundatii, ninsori, grindina, ghetus, secete, cutremure, alunecari de teren si altele, precum si interdictii guvernamentale, embargo, greve, rascoale, dezordini in masa.
Fiecare produs livrat catre cumparator va fi insotit de certificat de garantie si declaratie de conformitate. Cumparatorul este obligat sa informeze in decurs de 48 ore de la receptia produselor despre lipsa certificatului de garantie si a declaratiei de conformitate. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare dupa expirarea termenului.
Cand se face livrarea, marfurile trebuie sa fie studiate atent de catre cumparator si/sau persoana imputernicita de el. Daca se constata defecte exterioare vizible (spre exemplu, deteriorari, lovituri si alte prejudicii cauzate in timpul transportarii) cumparatorul trebuie sa completeze imediat in prezenta curierului un proces verbal de prejudicii si sa informeze personalul departamentului on line la numarul de telefon 022-022-291 sau la e-mail: mobilier@velleahome.md
Daca marfa este primita de cumparator fara observatii, ulterior orice pretentii privind defecte exterioare vizibile vor fi considerate nefondate si nu vor fi satisfacute. Cumparatorul nu va beneficia de inlaturarea prejudiciului cauzat la transportare din contul Companiei in cazul in care nu este completat si semnat un proces verbal de prejudicii in prezenta curierului cand se face predarea marfii si/sau nu este informat imediat personalul din departamentul on-line al Companiei prin telefon sau e-mail.
Daca au fost identificate deteriorari ale produsului ca rezultat al transportarii si produsul nu a fost receptionat, cumparatorul se informeaza prin telefon despre termenul nou de livrare. Daca Compania nu va livra produsul in termenul suplimentar cumparatorul are dreptul anuleze comanda.
In cazurile in care Compania trimite o notificare scrisa despre ziua si ora in care se planifica livrarea, livrarea comenzii are caracter obligatoriu. In cazul in care a fost indicata gresita sau incorect adresa, persoana de contact si/sau numarul de telefon, Compania nu isi asuma responsabilitatea pentru neindeplinirea comenzii ca urmare a informatiei incorecte oferite de catre cumparator. La primirea marfii, cumparatorul sau persoana indicata de el sunt obligati sa semneze documentele de insotire a marfii (foaia de expeditie). Parte terta se considera orice persoana indicata de catre cumparator care primeste marfa livrata la adresa indicata in comanda.
In cazul in care cumparatorul nu este gasit in momentul efectuarii livrarii la adresa indicata de el pentru livrare, Compania nu este obligata de a livra marfa comandata, iar cumparatorul pierde drepturile sale cu privire la comanda efectuata si livrarea ei.
Atunci cand marfa livrata nu corespunde cu marfa comandata de cumparator, acest lucru putand fi stabilit la o examinare obisnuita a produselor primite, cumparatorul are dreptul de a cere, prin instiintarea unui operator de la departamentul On-line prin telefon sau e-mail, ca marfa care i-a fost livrata sa fie schimbata cu una care corespunde comenzii lui initiale. Dupa acceptarea comenzii in conformitate cu Conditiile, toate reclamatiile cumparatorului referitor la necorespunderea marfii sunt solutionate de catre Companie in termenul stabilit de legislatia in vigoare.
Compania efectueaza livrarea marfii prin transportatori pe teritoriul Republicii Moldova. Compania unilateral alege transportatorul si isi rezerva dreptul de a schimba transportatorul care efectueaza livrarea fara a fi obligata sa-l instiinteze in prealabil cumparatorul, daca aceasta nu afecteaza modul si a termenul de livrare.
5.4. Plata marfii si serviciilor
In cazul platii in numerar (cash) a produselor si serviciilor comandate, cumparatorul se obliga sa achite in momentul livrarii comenzii. Achitarea se face cu participarea reprezentantului Companiei sau transportatorului care efectueaza livrarea comenzii.
In cazul in care in termen de 30 (treizeci) de zile de la data livrarii, cumparatorul are dreptul de a refuza partial sau integral marfurile achizitionate, Compania se obliga sa returneze partial sau integral suma depozitata pentru achizitionarea acestora. In cazul in care cumparatorul nu isi exercita dreptul de a refuza marfurile sau serviciile achizitionate in termenul mentionat mai sus, Compania va transforma automat suma depozitata in plata costului marfurilor sau serviciilor comandate.
In cazul platii prin banca, Compania eliberaza cont de plata. Achitarea contului trebuie sa fie facuta in termen de 5 (cinci) zile lucratoare din data indicata in cont. Compania are dreptul sa anuleze comanda in cazul in care plata nu a fost facuta in termen.
In cazul achitarii prin transfer bancar cumparatorul trasfera suma conform comenzii in contul bancar al Companiei dupa rechizitele indicate in cont. Compania livreaza marfurile/serviciile comandate dupa ce a fost creditat contul Companiei.
In cazul in care in termen de 30 (treizeci) de zile de la data livrarii, cumparatorul are dreptul de a refuza partial sau integral marfurile achizitionate, Compania se obliga sa returneze partial sau integral suma transferata pentru achizitionarea acestora. In cazul in care cumparatorul nu isi exercita dreptul de a refuza marfurile sau serviciile achizitionate in termenul mentionat mai sus, Compania va transforma automat suma transferata ca plata marfurilor sau serviciilor comandate.
In cazul platii cu POS-terminal virtual, cumparatorul depoziteaza suma echivalenta cu valoarea marfii care va fi livrata, in conformitate cu comanda confirmata, si doar dupa ce tranzactia a fost confirmata, Compania va livra produsele si serviciile comandate. In cazul in care in termen de 30 (treizeci) de zile de la data livrarii cumparatorul renunta partial sau total la marfa achizitionata, Compania se obliga sa returneze partial sau total suma achitata pentru achizitionarea marfii.
Serviciul "Urcare" si Serviciul“Montaj”
Taxele pentru aceste servicii sunt specificate sub fiecare produs in parte. Plata pentru serviciile de Urcare si Montaj se face in momentul efectuarii acestora.
- Serviciul "Urcare" (manipulare) este disponibil pentru orasul Chisinau. Pretul de urcare este indicat pentru fiecare articol in parte. Pretul de urcare se stabileste pe baza nivelurilor/etajelor efective care urmeaza sa fie urcate de echipa de servicii. Va rugam sa retineti ca se percepe o taxa pentru parter sau alte etaje (subsol, demisol si parter) care este posibil sa nu fie numerotate in cladirea dvs. In cazul in care pretul unui singur articol sau suma totala a tuturor articolelor comandate de client pentru serviciul de urcare este mai mica de MDL350 Lei, clientul plateste o taxa minima de MDL350 Lei.
- Serviciul “Montaj” este disponibil pentru orasul Chisinau. Costul serviciului este specificat sub fiecare produs in parte. Serviciul de montaj al mobilei cumparate se va face intr-o zi diferita de ziua livrarii.
In cazul in care pretul pentru montajul unui singur articol sau suma totala a articulelor comandate de client cu serviciul de montaj este mai mica de MDL500 Lei, clientul plateste o taxa minima de MDL500 Lei.
***Pentru localitatea Chisinau se achita doar pretul serviciilor pentru montaj si urcare, fara taxa de deplasare. Pentru toate celelalte localitati din zona noastra de livrare se aplica o taxa suplimentara pentru deplasarea echipelor de montaj si urcare. Taxa este MDL10 Lei/km de la cel mai apropiat oras dintre orasele indicate.
5.5. Refuzul marfii
Cumparatorul are dreptul de a refuza si returna marfa comandata si achitata in termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea marfii la adresa de livrare, fara a fi nevoit sa justifice decizia, cu conditia ca aceasta are ambalajul intreg (ambalajul produselor poate fi deschis), iar produsele sunt in forma completa in care au fost livrate, insotite de documentele necesare pentru achizitionarea marfii (marfa intacta, nedeteriorata). Compania ofera un termen mai lung decat cel legal de 14 zile calendaristice, daca marfa este fara deteriorari, neuzata si ambalata.
Cumparatorul este obligat sa informeze Compania in termenul stabilit despre decizia de a returna marfa achizitionate prin expedierea unei cereri scrise prin orice mijloc de comunicare, spre exemplu, e-mail, fax, etc. Cumparatorul asigura returnarea marfii in decurs de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data procurarii marfii. In cazul nerespectarii termenului cerere de retur se considera neintemeiata/nefondata si Compania va refuza returul marfii.
Compania va examina cererea de returnare a marfii in urmatoarele conditii: marfa trebuie sa fie in stare completa in care a fost livrata, dotare de plina, cu documentele de insotire si acte care confirma procurarea marfii. In cazul in care cumparatorul nu a pastrat ambalajul original, acesta va trebui sa impacheteze marfa cat mai bine, cu scopul de a o proteja in timpul transportarii. Se recomanda ca ambalajul sa fie in conformitate cu greutatea si continutul marfii. Fiecare unitate de marfa trebuie sa fie bine ambalata si lipita, avand marginile/colturile intarite cu protectie suplimentara. Pentru un ambalaj rezistent va fi nevoie de utilizarea a cel putin 2 componente diferite (carton ondulat, folie cu bule de aer, nailon, folie stretch si/sau scotch) deoarece riscul de deteriorare a marfii este in intregime asumat de cumparator pana in momentul receptionarii ei de catre un angajat al Companiei.
Produsele cu deteriorari semnificative (mari) nu pot fi returnate. Costurile pentru serviciile suplimentare de transport, urcare pe scari si montaj nu vor fi restituite.
In cazul returnarii marfii cumparatorul este obligat sa suporte de sinestatator toate costurile de returnare a marfii. Cumparatorul are dreptul de a returna personal marfa la cel mai apropiat depozit al Companiei, sau poate imputernici notarial o persoana terta pentru a returna marfa. In acest caz, riscul unei eventuale deteriorari a produselor este asumat in intregime de catre Cumparator, pana in momentul in care marfa a fost predata la depozitul Companiei. Nu exista posibilitatea returnarii produselor in magazinele Companiei
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre cumparator, exceptie facand situatiile in care este prezenta culpa Companiei, situatie in care Compania va suporta organizarea transportului cu mijloace proprii. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sau inlocuire sunt in sarcina Companiei, cu mijloace proprii de transport.
In cazul returnarii returnarii marfii Compania ofera servicii de transport. Pretul serviciului de transport este de 10% din valoarea produselor returnate, dar nu mai putin de MDL200 Lei pentru marfa ce contine textile si decoratiuni in combinatie cu mobilier, si nu mai putin de MDL100 Lei pentru marfa ce contine doar textile si decoratiuni.
Pentru ajutor la demontaj si/sau transport in cazul produselor returnate, cumparatorul va plati suplimentar aceste servicii. Conditiile sunt indicate in rubrica “Servicii” a site-ului.
Cumparatorul nu are drept de returnare a marfii in baza normei legale care prevede ca “pentru furnizarea de bunuri sigilate care au fost desigilate dupa livrare si nu pot fi returnate din motive de igiena sau protectia sanatatii”.
Cumparatorul nu va putea returna marfa achizitionata si/sau nu va pretinde la orice alte despagubiri, in urmatoarele situatii:
- in cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit.
- in cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 de zile calendaristice, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei receptionarii produsului.
- produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat si impreuna cu documentele care l-au insotit. Produsul prezinta zgarieturi, lovituri sau alte defecte fizice.
- produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data cand Compania emite decizia privind cererea de returnare a produselor. Compania nu va rambursa contravaloarea pretului pana in ziua receptionarii produselor returnate de cumparator.
Returnarea se face numai in contul bancar indicat de cumparator. Compania nu este responsabila de eventualele comisioane bancare / alte costuri platite de cumparator pentru ridicarea contravalorii pretului din contul bancar.
6. Marfuri non-standard
Marfurile non-standard si serviciile conexe pot fi comandate in punctele de vinzare ale Companiei.
7. Garantie
7.1. La comandarea si procurarea marfii sa ofere garantie. La fiecare produs comandat, care este obiectul serviciilor de garatie, Compania incheie cu cumparatorul un contract de vanzare-cumparare care include date despre marfa si termenii de garantie, cat si toate conditiile mentionate pentru garantia comerciala oferita. Compania recomanda ca montajul produsului sa fie efectuat de catre o firma de montaj autorizata sau persoana autorizata de Compania. In cazul neutalizarii serviciul "Montaj", cumparatorul trebuie sa studieze instructiunile de montaj ale produsului. Montajul trebuie sa fie indeplinit in conformitate cu schema de montaj care insoteste produsul.
In cazul aparitiei unor intrebari cumparatorul trebuie sa ia legatura cu Compania (inainte de inceperea/efectuarea montajului) prin telefon sau la e-mail.
Garantie comerc
Toate produsele comercializate pe Site, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului.
Cumparatorul, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in Certificatul de Garantie si instructiunile de manipulare, schema de montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.
Cumparatorul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu informatiile din certificatul de garantie. Compania nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre utilizator.
Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din materiale precum: piele ecologica, PAL, furnir, acrylux, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
Garantia comerciala nu afecteaza drepturile consumatorului care sunt prevazute de legislatia privind reclamatii.
Compania poarta raspunderea in conformitatea cu legislatia in vigoare pentru necorespunderea produselor vindute cu contractul de vanzare-cumparare.
Orice reclamatie va fi însotita de date concrete legate de numarul comenzii, copia facturii si a certificatului de garantie, numarul coletelor, modalitatea de livrare, motivul sau cauzele reclamatiei, pretentiile clientului.
Compania va examina reclamatia în termen de 2 zile lucratoare de la primirea acesteia. Compania poate sa decida respingerea reclamatiei sau in vederea solutionarii reclamatiei sa ofere:
-reparatia marfii;
-acordarea unei reduceri de pret;
-inlocuirea marfii sau returnarea acesteia.
Nici o reclamatie nu va fi luata in consideratie daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului. Inlaturarea neconformitatii produsului se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare si in cazul in care clientul a adus la cunostinta Companiei despre lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Companiei in baza unui proces verbal de predare-primire. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
7.2. Cumparatorul nu poate apela la garantie si isi pierde drepturile de garantie oferita in urmatoarele cazuri:
a) lipsa sau neprezentarea actelor care confirma procurarea marfii si documentul de garantie;
b) defectiunilor cauzate de transportarea comenzii/produsului de catre cumparator, urcarii produsului de catre cumparator, deteriorarii produsului in timpul despachetarii cu obiecte ascutite si taioase sau in cazul montajului gresit (inceput/terminat) de cumparator;
c) efectuarii reparatiei sau inlaturarii neconformitatilor de catre centru de service (firma de montaj) neautorizat(a) de Companie;
d) deteriorarilor/defectelor cauzate de exploatare incorecta a produsului (spre exemplu, datorita umezelii, zgarieturilor, stricarii, murdaririi, ruperii, arderii si alte actiuni similare aparute din vina cumparatorului);
e) distrugerii integritatii fizice a produsului;
f) in momentul despachetarii produsului livrat cumparatorul constata neconformitatea, dar nu informeaza Compania si efectueaza asamblarea/montajul produsului sau pieselor componente;
g) refuzul de a colabora a cumparatorului si de a oferi informatia care stabileste caracterul neconformitatii marfii cu cea din contract (poze, etc);
h) defectiuni produse de situatii de forta majora (inundatii, cutremur, incendiu si alte calamitati similare).
i) produsul este reparat de comparator sau persoane neautorizate de Companie.
Garantia comerciala oferita pentru produs nu acopera componentele produsului care au un termen de valabilitate limitat. Serviciile de garantie sunt oferite doar si exclusiv in centrele de service/montaj mentionate in contractul de vanzare-cumparare si/sau in certificatul de garantie. Serviciile de garantie sunt efectuate doar de catre persoane autorizate de Compania.
Marfurile si serviciile indicate pe Site sunt reglamentate doar de aceste Conditii si de informatia oferita pe Site si fara nici un fel de alte garantii in afara de cele mentionate, inclusiv garantii comerciale.
Obligatiile Companiei referitor la produsele si serviciile care sunt oferite pe acest Site sunt reglementate de acordurile incheiate cu importatorii si/sau distribuitorii produselor prezentate.
8. Cookies si remarketing
In timp ce accesati Site-ul, vor fi adaugate cookies in browser-ul utilizatorului pentru ca sa intelegem mai bine ce intereseaza pe cumparator/utilizator. Partenerul nostru in publicitatea online AdRoll ne permite sa va afisam reclame in functie de paginile accesate pe Site. Tehnologia pe care partenerul nostru o utilizeaza nu colecteaza informatii personale, precum nume, adrese de email, adrese postale si numere de telefon ale utilizatorilor. Utilizatorii pot sa modifica setarile cookie, dezactiva AdRoll si publicitatea pe care o targeteaza.
9. Recenzii si Evaluari
Compania garanteaza ca recenziile si evaluarile publicate ale produselor provin de la cumparatori care au procurat produsul. Dupa fiecare comanda livrata, clientului i se trimite un e-mail cu link criptat, cu posibilitatea de a-si oferi evaluarea produselor. Utilizatorii nu pot evalua produsele pe care nu le-au procurat. Pe Site sunt publicate evaluari cu un indicator de 3 (trei) stele sau mai mult, pe baza carora se formeaza evaluarea de ansamblu pentru articolul respectiv (rating). Sunt afisate toate recenziile pozitive in care clientii nu au probleme de rezolvat. Iar clientii cu recenzii negative si/sau evaluari de una sau doua stele, cei care au observatii, reclamatii sau defecte sunt contactati de catre reprezentantii Companiei pentru a rezolva problema. Recenziile publicate nu sunt influentate de relatiile contractuale cu alti comercianti si nici nu sunt supuse sponsorizarii.
Compania si cumparatorul se obliga sa solutioneze toate situatiile prin negocieri. In cazul in care situatia nu poate fi solutionata prin negociere toate disputele se solutioneaza in conformitate cu legislatia Republicii Moldova.
10. Dispozitii Finale
Compania are dreptul de a modifica unilateral si in orice moment prezentele Conditii indicate pe Site-ul velleahome.md, si modificarile vor intra in vigoare de la data actualizarii lor. Modificarile nu se aplica asupra contractelor care au fost incheiate cu cumparatorii pina in momentul actualizarii modificarilor. Pentru contractele actuale sunt valabile Conditiile care au fost in vigoare la momentul plasarii comenzii. Pentru modificarea contractelor actuale se aplica regulile stabilite de legislatia in vigoare.
Compania informeaza ca produsele/serviciile indicate pe acest Site nu sunt accesibile in afara teritoriului Republicii Moldova.
Compania isi rezerva dreptul de a trimite utilizatorului buletine informative sau brosuri cu produse/servicii, promotii si/sau modificari referitoare la conditiile si modalitatea de livrare a produselor/marfurilor oferite si orice alta informatie publicata pe Site.
Prevederile prezentelor Conditii sunt intocmite in confomitate cu legislatia in vigoare a Republicii Moldova. Toate disputele legate de utilizarea site-lui Companiei se solutioneaza conform legei Republicii Moldova.
Intrebari, cereri de oferta si consultatii pot fi adresate Companiei prin formularul pentru intrebari si cereri de oferta, sau la numar de telefon: 022 02 22 91 sau prin e-mail: mobilier@velleahome.md, in timpul programului de lucru: de luni pana vineri de la 9:00 pana la 18:00, sambata si duminica sunt zile libere.
Ultima actualizare la data de 10.01.2025